LeadEnforce bemutató

Írta: intren Hozzászólás: 0

Neked is gondot okoz Facebook-on megtalálni a megfelelő közönséget? Az IOS 14 frissítés óta akármit csinálsz, nem tudod ugyanazokat az eredményeket elérni? Arra gondolsz, bárcsak hirdethetnél a konkurencia követőire vagy egy csoport tagjaira? Imáid meghallgatásra találtak (papíron), ugyanis létezik egy eszköz, amivel mindez lehetséges.

Mi az a LeadEnforce?

A LeadEnforce egy olyan szoftver, amely lehetővé teszi közönség létrehozását olyan emberekből, akik kedvelnek egy Facebook-oldalt vagy tagjai egy FB csoportnak. Leírásuk alapján az infókat különböző, FB-on kívüli forrásokból szerzik be, azonban a létrehozott közönségeket megoszthatjuk a FB hirdetési fiókokkal.

A túl ígéretesnek tűnő szoftverek általában az árazáson csúsznak el, mert egy hosszas számolgatás után rájön az ember, hogy nagyon szuper, de nem biztos, hogy a magyar piacon érdemes kicsengetni a nem ritkán több ezer dollárt. A LeadEnforce ezzel szemben biztosít egy 7 napos trial verziót, de utána is elfogadható az ára, hiszen a legkedvezőbb csomag havi 99 dollár, de a legdrágább is csak 499-ig megy el (persze létezik személyre szabható verzió is, ha egyik se felelne meg az igényünknek).

Hogyan működik a gyakorlatban? 

Először is kiválasztjuk a forrást és elnevezzük (igen, nemcsak Facebook lehetséges):

Berakjuk a linkeket:

Majd az elemzés végén kidobja, hogy összesen hány felhasználót tud beazonosítani a forrásból (ez akár több órát is igénybe vehet:

Értelemszerűen minél nagyobb az oldal (csoport), ahonnan szeretnénk behúzni a felhasználókat, annál nagyobb hibaszázalékkal dolgozik és nem tudja beazonosítani őket.

És kész is vagyunk.  A trial során 5 forrásból 5 különböző közönséget tudunk létrehozni, ez az előfizetési modellekkel változik. Így, ha egy közönség túl kicsi lenne ahhoz, hogy a Facebook hirdetési rendszere kiszolgálja, akkor „felhígíthatjuk” más forrásokkal is.

Szuper, de működik is? 

A kérdésre a válasz nem olyan egyszerű. Tapasztalataink során, ha a szoft metrikákat nézzük (oldalon töltött idő, visszafordulási arány, stb…), akkor az így létrehozott közönségek letudják nyomni a Facebook interest kategóriát.

Konverziós céloknál azonban már nem olyan fényes a helyzet. Van, hogy jobban tud teljesíteni,mint egy interest vagy LL ad set, de olyan kis volument vesz fel a többi célzáshoz képest, hogy az összehasonlítás értelmét veszti.

Alább egy B2B ügyfél eredményei látszanak, ahol szépen látszik, hogy a 3 különböző célzás közel azonos CPA-n tud felmutatni, míg a LeadEnforce 1000 Ft-tal drágábban.

Konklúzió (?) 

Röviden és tömören: mindenki próbálja ki, a 7 napos trial miatt vesztenivaló úgysincs. Ha úgy érzed, hogy 7 nap nem elég, hogy értékelhető eredményt kapj, akkor az egy hónapos előfizetés se jelent túl nagy elköteleződést és legalább biztosan lesz elegendő adatod arról, hogy dönteni tudj, megéri-e számodra a LeadEnforce.