A teszteléssel és az optimalizálással (továbbá akár a perszonalizációval) jobb felhasználói élményt tudunk nyújtani a felhasználóinknak, mellyel egy időben megérthetjük a szükségleteiket is. A különböző tesztelésekkel megismerhetjük a felhasználói viselkedést és rávilágíthatunk azon területekre, ahol különböző módosítások eszközölésével közelebb kerülhetünk céljaink megvalósításához.
A főbb KPI-ok az alábbi technikákkal maximalizálhatók:
- A/B tesztelés
- Multivariáns tesztelés
- Split URL tesztelés
- Hőtérképes elemzés
- Scroll tracking
- Video recording
- Usability tesztelés
- Landing oldal optimalizáció / perszonalizáció
Dinamikus perszonalizáció
A tudatosan tervezett és implementált AB tesztelés komoly UX javulást eredményezhet oldalunkon, ezáltal biztosítva a bevétel növekedését és az üzleti céljaink elérését.
A dinamikus tartalmoszolgáltatáshoz többféle adat kerül elemzésre: kontextus, demográfia, pszichográfia, elköteleződés, használt eszköt és geo-lokáció.
A dinamikus perszonalizáció stragégiai tervezése meglehetősen összetett folyamat – segítünk megtalálni a módját, hogy a felhasználók a lehető legrelevánsabb tartalmat kaphassák, mindezt úgy, hogy közben a felhasználói élmény sem sérül.
Többéves tapasztalatunk van mind a legnépszerűbb, mind pedig a specifikus hőtérképes, AB tesztelő eszközök használatában, mint például: HotJar, Lucky Orange, Clicktale, CrazyEgg, Google Optimize, Optimizely és a Visual Website Optimizer.