Mérési Stratégia Kialakítása

Az egyik leggyakoribb kérdés, amivel újdonsült ügyfeleinknél találkozunk: „Bízhatom-e az Analytics adataimban?”. Ha legalább egyszer felmerült Önben ez a kérdés, jó úton jár!
Egy mérési stratégia kialakítása kapcsán, nemcsak azt ellenőrizzük, hogy az adatok megbízhatóak-e az adott Google Analytics fiókban, hanem azt is, hogy hogyan tudjuk az adott fiók mérési struktúráját egy magasabb szintre emelni, lehetővé téve ügyfeleink számára, hogy még részletesebb és még magasabb szintű elemzéseket tudjanak végrehajtani.

Az elmúlt évek során az INTREN számtalan átfogó és komplex Google Analytics és Google Tag Manager implementációban játszott vezető szerepet. Széleskörű tapasztalattal rendelkező szakembereink számára, a magas színvonalú implementáció egy tökéletes alap arra, hogy egy tiszta és kibővített jelentéstartalommal bíró adat tömeggel dolgozhassanak.

weboldal mérési stratégia

Google Analytics implementáció / migráció

A konverzióoptimalizással foglalkozó csapatunk javaslatokkal segíti, mind a mikro és makro konverziók növekedésének elősegítését, mind pedig az üzletspecifikus, kulcsfontosságú mérőszámok javítását. Segítünk meghatározni és kialakítani az üzleti célokat és a hozzátartozó mérési stratégiát a digitális térben. Ez a folyamat magába foglalja az e-kerekeskedelmi mérés, a Google Analytics célok és az esemény struktúra kialakítását, valamint az ezt segítő Analytics fiók struktúra és szofisztikált remarketing listák kialakítását is.

Google Tag Manager implementáció / migráció

A komplex online marketing stratégia és az ezt támogató marketing eszközök bonyolultsági fokától függően egy címke kezelő rendszer használata akár életmentő is lehet az Ön vállalata számára is! A Google által akkreditált és elismert, Google Tag Manager szakértői minősítéssel bíró ügynökségként, széles körű tapasztalattal rendelkezünk a magas szintű tag menedzsment területén. A legszélesebb körben elterjedt és alkalmazott tag menedzsment eszköz, amely az ügyfelek széles körének nyújthat univerzális megoldást, a Google Tag Manager. Amennyiben Ön a fizetett keresési hirdetések mellett több hirdetési platformot is használ, vagy weboldala, terméke vagy szolgáltatása változatos, több elemből álló portfólióval rendelkezik, esetleg több, marketing optimalizációs eszközt is használ, például AB tesztelésre, hőtérképes elemzésekre, vagy szimplán fejlesztői kapacitásokat szeretne felszabadítani, úgy Önnek célszerű ezt a megoldást is figyelemebe vennie weboldala kódjainak implementálására!

Miben tudunk még segíteni Önnek?

  • Weboldalon belüli keresés kiépítése
  • Weboldal egyes oldalainak cimkézése
  • Kampányok nyomkövetése, UTM struktúra kialakítása
  • E-kereskedelmi mérés kialakítása
  • Subdomain, Cross domain és Rollup tracking kialakítása
  • Google Analytics szűrők implementálása, nézetek létrehozása
  • Haladó Google Analytics szegmensek kialakítása
  • Célok kialakítása, értékesítési tölcsér kiépítése, konverziós út feltérképezése
  • Egyéni jelentések felépítése
  • Jelentések automatizációja
google analytics
webanalitika