Webanalitika tréningek

Hiszünk abban, hogy a folyamatos tanulás az, ami leginkább hozzájárul a hatékonyság növeléséhez, ezért is szervezünk rendszeresen saját kollégáinknak is tréningeket, workshop-okat. Tapasztalataink alapján egy átfogó (3-4 alkalmas) tréningsorozat után drasztikusan megemelkedik az analitikai szoftverek kihasználtsága (legyen az akár Google Analytics, Google Optimize vagy Data Studio). Mivel több Google által elismert oktató dolgozik ügynökségünknél, ezért kiemelt tapasztalattal rendelkezünk nem csak az 1:1-es tréningek, de a nagyobb csoportoknak, teljes cégeknek történő előadások esetén is.

Miért érdemes részt venni tréningjeinken?

A tréningjeinken megszerzett tudás segít eligazodni a Google Analytics / Google Tag Manager / Data Studio / Google Optimize világában, segít az adatok értelmezésében, illetve hozzájárul ahhoz, hogy ezek alapján megalapozott marketing döntések születhessenek.

A Google által akkreditált, szakképzett trénereink szerteágazó tapasztalattal rendelkeznek: a kis- és középvállalkozásoktól, a start-up-okon keresztül, a multinacionális vállalatokig tartanak előadást, ezzel is hozzájárulva azok szakmai sikerességéhez.

A tréningek célja egy olyan tudás átadása partnereink részére, amivel a későbbiekben egyszerűen és gyorsan juthatnak el azokhoz az adatokhoz, információkhoz melyekre szükségük van.

Tréningek testreszabása

Az alapozó és haladó Analytics / Google Tag Manager / Data Studio / Google Optimize tréningjeink nem csak a marketing, de akár a fejlesztő csapat tagjainak is hasznosak lehetnek. A tréningek minden esetben testreszabottak, úgy állítjuk azokat össze, hogy partnereink igényét teljes mértékben kielégítsék.

Kiemelt hangsúlyt fektetünk arra, hogy tréningjeink ne csak hasznosak, de élvezetesek is legyenek.

Néhány példa tréningjeinkből:

  • Asszisztált konverziók és attribúciós modellek
  • Multi Channel Funnel riportok
  • Mikro- és makrokonverziók meghatározása
  • További analitikai eszközök elemzéshez
  • Hogyan működik az Universal Analytics követés?
  • Mikor használjunk egyedi riportokat?
intren online marketing tréning