Tesztelés és Optimalizálás

A teszteléssel és az optimalizálással (továbbá akár a perszonalizációval) jobb felhasználói élményt tudunk nyújtani a felhasználóinknak, mellyel egy időben megérthetjük a szükségleteiket is. A különböző tesztelésekkel megismerhetjük a felhasználói viselkedést és rávilágíthatunk azon területekre, ahol különböző módosítások eszközölésével közelebb kerülhetünk céljaink megvalósításához.

A főbb KPI-ok az alábbi technikákkal maximalizálhatók:

  • A/B tesztelés
  • Multivariáns tesztelés
  • Split URL tesztelés
  • Hőtérképes elemzés
  • Scroll tracking
  • Video recording
  • Usability tesztelés
  • Landing oldal optimalizáció / perszonalizáció

Dinamikus perszonalizáció

A tudatosan tervezett és implementált AB tesztelés komoly UX javulást eredményezhet oldalunkon, ezáltal biztosítva a bevétel növekedését és az üzleti céljaink elérését.

A dinamikus tartalmoszolgáltatáshoz többféle adat kerül elemzésre: kontextus, demográfia, pszichográfia, elköteleződés, használt eszköt és geo-lokáció.

A dinamikus perszonalizáció stragégiai tervezése meglehetősen összetett folyamat – segítünk megtalálni a módját, hogy a felhasználók a lehető legrelevánsabb tartalmat kaphassák, mindezt úgy, hogy közben a felhasználói élmény sem sérül.

Többéves tapasztalatunk van mind a legnépszerűbb, mind pedig a specifikus hőtérképes, AB tesztelő eszközök használatában, mint például: HotJar, Lucky Orange, Clicktale, CrazyEgg, Google Optimize, Optimizely és a Visual Website Optimizer.

Nézd meg kapcsolódó esettanulmányunkat!

Legutóbbi UX kampánya során a Praktiker az Intren segítségével strukturálta át a weboldalát úgy, hogy a változtatások jelentős, akár 10%-os növekedést eredményezhetnek a webshop forgalmában.