Az INTREN Google Analytics Certified Partnerként és a Google Analytics 360 Suite hivatalos viszonteladójaként a marketing eszközök teljeskörű kihasználásával járul hozzá az üzleti célok megvalósításához.
A marketing-stratégiák napjainkban egyre összetettebbek, számtalan eszközt használva a hirdetésre és az optimalizálásra. A GA360 a tökéletes platform arra, hogy az összes eszközt egy megbízható mérési struktúra mentén használhassuk. Ezáltal jobban megismerhetjük a felhasználóinkat, illetve a brandünkkel kapcsolatos interakcióikat, továbbá megfontolt döntéseket hozhatunk az adatokra alapozva, nem pedig csupán a megérzésünkre hagyatkozva.
Segítünk kiaknázni a GA360-ban rejlő lehetőségeket!
A GA360-ra való váltás szükségességének jelei
Minden üzlet legfőbb célja, hogy növelje, javítsa és bővítse a kliensbázisát. Amennyiben az Ön üzletének is ezek a céljai és az alábbiakat tapasztalja, megfontolandó a GA360-ra való átállás:
- gyakran szembesül mintavételezéssel akár már alap Google Analytics riportokban
- amennyiben a Google Marketing Platform további termékeit (Display & Video 360 vagy Search 360), vagy a Google BigQuery-t használja, avagy tervezi használni és szeretné kiélvezni az ezen rendszerek integrálásával járó előnyöket
- az adatait granuláltabban szeretné elemezni
- az adatvezérelt attribúció segítségével a fizetett marketing tevékenységeket jobban szeretné optimalizálni
- szeretne különböző béták tesztelésében részt venni
A Google Analytics 360 főbb előnyei
- Nincs mintavételezés
- Gyorsabb SLA
- Egyéni táblák a kényelmesebb és gyorsabb riportokhoz
- Google BigQuery integráció
- Display & Video 360 és Search 360 integráció
- Adatvezérelt attribúció
- Roll-up riportolás