Az INTREN Google Analytics Certified Partnerként és a Google Analytics 360 Suite hivatalos viszonteladójaként a marketing eszközök teljeskörű kihasználásával járul hozzá az üzleti célok megvalósításához.

A marketing-stratégiák napjainkban egyre összetettebbek, számtalan eszközt használva a hirdetésre és az optimalizálásra. A GA360 a tökéletes platform arra, hogy az összes eszközt egy megbízható mérési struktúra mentén használhassuk. Ezáltal jobban megismerhetjük a felhasználóinkat, illetve a brandünkkel kapcsolatos interakcióikat, továbbá megfontolt döntéseket hozhatunk az adatokra alapozva, nem pedig csupán a megérzésünkre hagyatkozva.

Segítünk kiaknázni a GA360-ban rejlő lehetőségeket!

A GA360-ra való váltás szükségességének jelei

Minden üzlet legfőbb célja, hogy növelje, javítsa és bővítse a kliensbázisát. Amennyiben az Ön üzletének is ezek a céljai és az alábbiakat tapasztalja, megfontolandó a GA360-ra való átállás:

  • gyakran szembesül mintavételezéssel akár már alap Google Analytics riportokban
  • amennyiben a Google Marketing Platform további termékeit (Display & Video 360 vagy Search 360), vagy a Google BigQuery-t használja, avagy tervezi használni és szeretné kiélvezni az ezen rendszerek integrálásával járó előnyöket
  • az adatait granuláltabban szeretné elemezni
  • az adatvezérelt attribúció segítségével a fizetett marketing tevékenységeket jobban szeretné optimalizálni
  • szeretne különböző béták tesztelésében részt venni

A Google Analytics 360 főbb előnyei

  • Nincs mintavételezés
  • Gyorsabb SLA
  • Egyéni táblák a kényelmesebb és gyorsabb riportokhoz
  • Google BigQuery integráció
  • Display & Video 360 és Search 360 integráció
  • Adatvezérelt attribúció
  • Roll-up riportolás
GA360
360 suite

Az Analytics-en kívüli egyéb eszközök

analytics alternatívák