Tartalommarketing szolgáltatás az Intrentől

A tartalommarketing ma már elengedhetetlen része egy cég digitális életének, ha hosszútávon kimagasló eredményeket, nagy látogatószámot szeretnél elérni. Az egyre növekvő okostelefon-, és keresőmotor használat megköveteli, hogy leendő ügyfeleidet értékes szöveges tartalommal lásd el. Ez igaz ugyanúgy egy webshop aloldalaira, mint egy híroldalra, esetleg egy tematikus blogra.

Tartalommarketing, ahogy mi csináljuk

Az Intren mögött álló szakmai csapat teljes körű tartalommarketing kivitelezésére képes. Szövegíróink és SEO csapatunk is azon dolgozik, hogy ügyfeleink a lehető legjobb szöveges tartalommal jelenjenek meg weboldalaikon.

Egészen az igény megszületésétől, a téma ötletelésen keresztül, a kész, publikált szövegig végigkísérjük a folyamatot, ezzel biztosítva a minőségi végeredményt. Az elsőtől az utolsó lépésig kapcsolatban maradunk ügyfeleinkkel, hogy eleget tehessünk az időközben fellépő kéréseknek, változtatásoknak.

Ha te is egy szakmailag felkészült, precíz és rugalmas csapattal szeretnél együtt dolgozni a tartalommarketingeden, vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztessünk!

A tartalommarketing tervezés folyamata

  1. A témák és fókusz kulcsszavak egyeztetése. Amellett, hogy a meglévő kulcsszavakat vizsgáljuk, a későbbiekben újabb lehetőségeket is felkutatunk, ezért alaposan körbejárjuk az adott témát.
  2. Részletes, versenytársakat érintő kulcsszókutatás, az előzőleg megadott kiinduló kifejezésekkel és a már helyezést elérő kulcsszavakkal.
  3. Megfelelő, magas potenciállal rendelkező kulcsszavak kiválasztása és időzítése, vagyis a stratégia összeállítása. Ez a kezdetekben összeállított stratégia természetesen időközben az akcióktól, szezonalitástól, kereslettől függően bármikor változtatható ügyfeleink igénye szerint. Itt figyelembe vesszük az ügyfelünknek leginkább fontos kifejezéseket, a hozzájuk tartozó keresési mennyiségeket és a kulcsszó nehézségét, vagyis a verseny mértékét is. Egy megfelelően átgondolt stratégiával gyorsabban érhetőek el eredmények, mintha véletlenszerűen kezdenénk el a tartalmak gyártását.
  4. Blog briefek, témavázlatok elkészítése. Ilyenkor egy részletes, SEO alapokon fekvő vázlatot készítünk, melyre majd a tartalom épülni fog. Ezzel nem csak a szöveges részre térünk ki, hanem a legfontosabb On-page SEO elemekre is, mint például a metacím és leírás, képek elnevezése vagy a helyes URL használat.
  5. Tartalom megírása tapasztalt szövegíróink segítségével.
  6. Tartalmi ellenőrzés és publikálás. Miután házon belül is több körön keresztül ellenőrizzük az elkészült szöveget, az ügyfélhez kerül még a publikálás előtt. Amennyiben megfelelőnek találja, a tartalom publikálható.
  7. Nyomonkövetés, mely során figyeljük, hogy az elkészült cikk milyen eredményeket hoz a Google keresőjén keresztül.

Mit lehet elérni egy jól felépített tartalommarketinggel?

Az online marketingnek ezen területe az egyik legsokoldalúbb eszköz, amellyel a weboldalak élhetnek. Amellett, hogy megfelelően optimalizált tartalmakkal a Google találati listák élmezőnyéhez lehet csatlakozni, alkalmas még lead generálásra, feliratkozó gyűjtésre, edukációra és a márka népszerűsítésére is.

Mik az ismérvei a jól felépített tartalomgyártásnak?

Az első szempont, hogy értéket ad a weboldalon megjelenő tartalom. Alaposan átgondolt, a lehető legtöbb felmerülő kérdésre választ nyújtó és hozzájárul a potenciális ügyfél edukációjához, mely végső soron a vásárláshoz, szolgáltatás igénybevételéhez tereli majd. Nagyon fontos, hogy ténylegesen kapcsolódjon a termékhez, vagy a weboldal tematikájához, hiszen a nem releváns tartalom megjelenése káros hatással lehet mind a helyezésekre, mind a brand építésre.

A jó tartalom tartalmaz képeket és megfelelő helyen beszúrt belső vagy akár külső linkeket is. Ezek segítik a Google-t az oldal feltérképezésében és megértésében is.

Végül pedig, de egyáltalán nem utolsó sorban figyelembe kell venni a külalakot és az olvashatóságot is. A megfelelően tagolt és címsorozott szöveget sokkal könnyebben át lehet tekinteni, így nagyobb eséllyel kerül elolvasásra az egész tartalom, ez pedig közvetetten ugyan, de szintén a helyezések javulásához vezet majd.