SEO szolgáltatások az Intrennél

A digitális világban, ahol minden az internet körül forog, a keresőoptimalizálás egy szinte megkerülhetetlen terület. Ahhoz, hogy megfelelően megjelenjen weboldalad az online térben, ezt a területet is szükséges folyamatosan fejleszteni. A Google találati listáján legelöl ugyan a fizetett hirdetések vannak, de a legtöbb helyet az úgynevezett organikus találatok foglalják el, melyek közül akár többet is a te weboldalad foglalhat el. Mi ebben igyekszünk segíteni neked keresőoptimalizáláshoz kapcsolódó szolgáltatásainkkal.

A Google találati listáján legelöl ugyan a fizetett hirdetések vannak, de a legtöbb helyet az úgynevezett organikus találatok foglalják el, melyek közül akár több helyen is szerepelhet a te weboldalad.

Ma már nyilvánvaló, hogy a keresőoptimalizálás az online marketing leghatékonyabb eszköze. Messze több konverziót hoz a hatékony SEO tevékenység, mint sok más terület, és olcsóbb is. Költséghatékonyan hoz online vásárlásokat Neked azáltal, hogy a kérdéseikre az emberek a Te site-odat kapják válaszul.

A keresőoptimalizálási stratégia akkor lehet sikeres, ha a teljes online marketinget átlátó szakember végzi.

Az Intrennél professzionálisan végezzük a SEO összes részét, és komplex munkával az élre juttatjuk az oldalad.

Mivel foglalkozik a keresőoptimalizálás?

Mi abban segítünk Neked a keresőoptimalizáláshoz kapcsolódó szolgáltatásainkkal, hogy a releváns keresőmotorokban, elsősorban a Google-n az organikus keresési találati listában az élén szerepelj. Social Media csapatunk foglalkozik emellett a Youtube SEO-val is.

 

És hogy miért fontos az élen szerepelni? Miért nem elég, ha a második találati oldal tetején ott van a weboldalad?

A keresőmotorok organikus találatainak oldalait (SERP) az emberek nem szokták végigkattintgatni. A forgalom bevonzására a csúcson kell lenni.

Mivel foglalkozik a keresőoptimalizálás?

A keresőmarketing – SEM – egyik része a látogatók fizetett hirdetésekkel való célzott megtalálása (PPC) a Google Ads-on és más eszközökön keresztül.

Másik része a nem fizetett találatokra való optimalizálás, az organikus keresési eredmények javítási folyamata, ez a Search Engine Optimization (SEO)

Miért van szükség keresőoptimalizálásra?

Ahhoz, hogy megfelelően megjelenjen weboldalad az online térben, a SEO területét is szükséges folyamatosan fejleszteni.

A Google és a többi kereső akár több száz faktort is figyelembe vesz, amikor kialakítja a rangsort egy-egy keresésre. Számos keresést befolyásoló tényező üzleti titok. Az élre kerülni összetett munkával és a Google algoritmus frissítések követésével lehet.

Egy jól SEO-zott weboldal hatalmas üzleti sikereket tud generálni. Miért?

Nem csak a találati listákon való megjelenést segíti, és ezzel minél több látogatóhoz juttatja a site-odat ingyen, de más előnyei is vannak.

  • Növeli az átkattintási arányt.
  • Erősíti a brandet, vagyis a márkaépítést.
  • Segít hírlevél feliratkozókat gyűjteni.
  • Támogatja a vásárlást/szolgáltatások igénybevételét is.
  • Az organikus forgalomért nem kell fizetnie a weboldal tulajdonosoknak, szemben a kattintás alapú hirdetésekkel.
  • Akik a keresésük eredményeként találták meg az oldalad, több időt töltenek itt és többet költenek.
  • Mivel keresésen alapul, tényleg azokat az embereket érheted el a segítségével, akiket célközönségnek választottál.

Felkeltettük érdeklődésed?

Keress minket bizalommal elérhetőségeink egyikén és kérj ajánlatot munkatársainktól! Weboldalad a legjobb kezekben lesz a több, mint 10 éve online térben dolgozó ügynökségünknél.

Ha pedig többet szeretnél tudni, olvass tovább!

Milyen SEO szolgáltatások vannak az Intrennél?

A keresőoptimalizálásnak, vagy más néven SEO-nak három fő területe van: technikai SEO, on-page SEO és off-page SEO. Ügynökségünk SEO csapata mindhárom területen szolgáltat, így cégünk teljes körű szolgáltatást tud nyújtani.

Ilyen szolgáltatásaink:

SEO alapok

A keresőoptimalizálásnak, vagy más néven SEO-nak három fő területe van: technikai SEO, on-page SEO és off-page SEO. SEO csapatunk mindhárom területen támogatja az ügyfeleinket, így cégünk teljes körű szolgáltatást tud nyújtani.

Technikai SEO

A technikai SEO az oldal teljes technikai részéért felel, azért, hogy jól legyen felépítve a site. Ez az alapja a további keresőoptimalizálási munkának. Egy hibásan megjelenő vagy lassú weboldalon a legjobb tartalommal sem érhetőek el eredmények.
Jó tudni, a Google figyeli a látogatói viselkedést is, azt az oldalt helyezi előre, amellyel elégedettek a felhasználók.

Technikai SEO szempontok például:

  • Weboldal biztonsága
  • Elérhetőség, indexálás
  • Átirányítások
    • Domain szintű átirányítások
    • HTTPS használata
    • 404 hibaoldalak
    • 302 átirányítások
    • Canonical tag használata
  • Tartalom
    • Oldalcímek használata
    • Címsorok, hierarchia megléte
    • Tagek használata
    • Meta leírások helyes használata
    • Megfelelő szövegmennyiség a weboldalon
    • Weboldalon található képek mérete és elnevezése
    • Duplikált tartalmak
    • szövegmennyiség megfelelő-e
  • Betöltési sebesség
    • Be van állítva a gzip tömörítés
    • Gyorsítótárazás engedélyezése
    • Tömörített-e a kód
  • Mennyire nyújt jó felhasználói élményt (UX szempontok)
  • Megfelelően mobilbarát-e a site

Technikai elemzéseinket és fejlesztéseinket megerősíti az, hogy nagyon tapasztalt és sokoldalú fejlesztői és CRO csapattal rendelkezünk házon belül.

Többet akarsz tudni UX szolgáltatásainkról? Kattints át

WP oldalad kiemelkedő látogatottsága a cél?

A WordPress blogmotoron alapú oldalak SEO plugin és más beállításait is érdemes a kiemelkedő eredményességért professzionálisan elvégezni.
Emellett segítünk mindazon SEO technikákkal, amelyek egy WordPress oldalt a keresőoptimalizálás terén hatékonnyá tesz.

On-page SEO

Tartalom, tartalom, tartalom: így tudnánk röviden összefoglalni, hogy mi is a legfontosabb, amikor on page SEO-ról van szó.
Alapvető, hogy egy adott kulcsszóra, keresési kifejezésre, témára jól legyen megírva a tartalom.

Mi az a kulcsszó és miért olyan fontos?

A kulcsszavak azok a kifejezések, amelyekre a potenciális vásárlóid rákeresnek, és azok, amelyekre a versenytársaid optimalizálják a tartalmukat. Kulcsszókutatással lehet ezeket beazonosítani.

A site tartalmi részének kialakításánál folyamatosan szem előtt kell tartani azt is, hogy ne (csak) a Google keresőnek alakítsuk ki a szöveget, hanem az olvasóknak is. Akkor lesz gyakran hivatkozott az oldalunk, ha a tartalma releváns, hiteles.
Elsődlegesen minőségi tartalommal lehet a figyelmet és az előkelő organikus helyezést fenntartani.

A hatékony on-page keresőoptimalizálás alapja már a hatékony honlap motor kiválasztásánál kezdődik, és olyan CMS rendszernél, amely tartalmaz SEO beállítási lehetőségeket. Érdemes például nem open source CMS-t használni, mert ezek a hosszú távú SEO eredmények kivitelezésére kevésbé alkalmasak.
Az on-page SEO emellett magában foglalja a szöveges tartalmon kívül a képeket, videókat és egyéb elemeket is, mint amilyen például az URL-ek kialakítása.

Off-page SEO

A harmadik terület, mely segítségével a Google első helyeit szerezhetjük meg magunknak. Az off page SEO a weboldalra más oldalakról mutató linkeket, azok számát, minőségét és típusát vizsgáló terület.
Minél több jó minőségű és megfelelő típusú link mutat egy weboldalra, a Google annál hitelesebbnek ítéli meg az adott témában.

Miért van linkekre mindenképpen szükség?

Az indexelés az a folyamat, amikor a keresőmotor felvesz egy új tartalmat az adatbázisába. Az új oldalakat pedig a más webhelyeken található hivatkozások – átlinkelések – útján találják meg a keresőrobotok. Az oldaladra mutató linkek nélkül tehát nem esélyes annak megjelenése a keresőoldalakon.

Egy időben rengeteg úgynevezett linkfarm, linktár működött, amelyek kitették a weboldalak linkjeit, és ‘mennyiségre’ építkeztek. A Google azonban elkezdett odafigyelni például a linkszaporodás gyorsaságára és természetességére. A kereső érzékenyen reagál, ha manipuláltnak érzékeli a linkprofilt, az oldalra mutató hivatkozások összességét, és hátra sorolja vagy bünteti a site-ot.
Épp ezért linképítést csak előzetes felmérésre, és stratégiára alapozva lehet végezni.

Hogy néz ki egy tipikus SEO projekt?

Definiáljuk az üzleti célokat

Az első lépés az üzleti célok megismerése, és annak kiderítése, hogy járulunk ehhez hozzá a SEO-val.

Technikai SEO audit

Mikor elkezdünk egy oldallal foglalkozni, a technikai SEO-t vesszük előre. A technikai háttér biztosítja, hogy a Google algoritmusa indexálni tudja az oldalt.
Egy jól felépített oldalnak ma gyors, mobilbarát, és jó rajta a UX (felhasználói élmény). A siker kulcsa, hogy jó élményt nyújtson a keresőmotornak és az oldalt használóknak egyaránt.

Kulcsszókutatás

Megvizsgáljuk, milyen kulcsszavakra keresnek a potenciális vásárlók. Elemezzük a sikeres versenytársakat is, akik az adott kulcsszavakkal az élre kerültek.

Tartalmi audit és tartalomstratégia

Nagyon fontos megtervezni az optimális tartalmat. Elemezzük az oldal tartalmi összetevőit, és a kulcsszókutatás eredménye segítségével kialakítjuk a megfelelő stratégiát on-site téren. Ez tartalmazza, hogy milyen témákat milyen formában kell megjeleníteni a weboldalon, vagy éppen milyen gyakran kell új tartalmat kitenni.

Tartalomépítés

El kell készíteni a SEO-ra optimalizált szövegeket, tartalmakat, kiválasztani a megfelelő képeket és más elemeket.
A jól megírt és optimalizált tartalommal iparágadban véleményvezérré emelkedhetsz. Ha ez megtörténik, a keresőrobotok máris előresorolják az oldalad.

Linképítés

Kialakítjuk a sikeres stratégiát e téren, és prémium linkeket építünk. Ez az egyik legfontosabb eleme a jó helyezésre mutató optimalizálási munkának.

Monitorozás és folyamatos SEO munka

A ‘kész’ SEO-zott weboldal teljesítményét folyamatosan figyeljük és áthangoljuk az eszközöket, ha szükséges.
A folyamatos SEO munka része, hogy az oldalra tartalmakat készítünk, emellett folytatjuk a linképítést, készítetünk vendégcikkeket.

Hogy támogatja a SEO az ügyfeledet a vásárlásban?

A SEO az online marketinghez rendkívül sokat tud hozzá adni, hiszen mint említettük, a keresőkben elképesztő nagyságú forgalom zajlik.
A keresések minden típusánál megjelenik támogató hatása:

  • Figyelemfelkeltés (Awareness) – a honlapra érkező még csak ismerkedik a márkával, a termékekkel
  • Érdeklődés (Interest) – a látogató az addigi ismeretei alapján érdeklődni kezd a termék vagy a szolgáltatás iránt.
  • Megfontolás (Consideration) – a felhasználó itt már komolyan fontolgatja a vásárlást, ebben vár megerősítést.
  • Szándék (Intent) – a termék vagy a szolgáltatás bekerül a kosárba, de a döntés még visszavonható, nem történik meg a tényleges vásárlás.
  • Értékelés (Evaluation) – a látogató döntött, és elindítja a kifizetés folyamatát.
  • Vásárlás (Purchase) – a felhasználó vásárlóvá válik.

Az ügyfél életciklus minden lépését támogatja a SEO a tartalom optimalizálása, a kulcssszavak használata segítségével.

Még többet tudnál meg SEO tevékenységünkről?
Szakmai blogunkban még többet olvashatsz