TikTok - Lépj be elsők között a hirdetők világába, és fedezd fel a social media marketing új generációját!
Kreatív, hatékony hirdetések naprakész márkáknak
Alkoss, mesélj, fejezd ki magad, mutasd meg, nevettess, szakadj el a valóságtól, és légy önmagad!
A felhasználók és a márkák humoros, rövid, de sokatmondó, kreatív videókkal fejezik ki személyiségüket, hangjukat, véleményüket. Egy márka pozitív érzések keltésével, szórakoztatással maradandó nyomot tud hagyni a számára releváns célközönség fejében.
Szórakoztass okosan, és a célközönséged figyelme máris a tiéd!
Tarts velünk, és tudj meg többet!
Üzleti potenciál és a ‘80-as évek slágerei
- Jelenleg még kevés márka használja a TikTok-ot marketingkommunikációra Magyarországon.
- Ennek köszönhetően kedvező áron lehet célokat teljesíteni, a Facebooknál tapasztalt mennyiség töredékéért: ezt most érdemes kihasználni!
- Kicsi a reklámzaj, és a tartalmak elrendezésének köszönhetően egy márkának sokkal könnyebb bekerülni a vérkeringésbe.
- Teljes képernyős vizuál – akárcsak az Instagram Story hirdetés esetén.
- Főleg a fiatalok körében népszerű (13-24 évesek), akiket egyre nehezebb megszólítani, a TikTok azonban lehetőséget ad, hogy releváns tartalmakkal stabil márkaismertséget építsünk.
Mindezt természetesen a megfelelő zenei aláfestéssel!
Te lemondanál a legfiatalabb célcsoportról?
TikTok benchmarkja alapján összesen 1,6 millió felhasználó használja az appot Magyarországon.
- 13-17 évesek: 32%
- 18-24 évesek: 33%
- 25-34 évesek: 25%
- 35-44 évesek: 7%
- 45-54 évesek: 3%
- 55+ évesek: 1%
„Don’t make ads. Make TikToks.”
Mit is jelent pontosan?
A TikTok ajánlása szerint a márkáknak gyökeresen új megközelítésre van szüksége a tartalomgyártás során. Azonosulni kell kell a platformmal, ráérezni a lüktetésre és együtt haladni az áramlattal.
A platformon jelen lévő fiatalok eléréshez, megszólításához, attitűdjeik befolyásolásához sokkal hatékonyabb eszköznek bizonyul az, ha nemcsak hirdetéseken keresztül igyekszünk eljutni hozzájuk, hanem a csatorna adta videós alkotások segítségével is – különben a közönség „kiveti magából”.
A platformok megfelelő használata növeli a márkák imidzsét, kifejezhetjük vele, hogy ismerjük a tartalomgyártási specifikációkat és trendeket, valamint figyelembe vesszük a célcsoportunk igényeit.
Milyen célokra használhatod a TikTok hirdetéseket?
- Brand awareness: márkaismertség építése a fiatalabb generációnál.
- Elérés: minél szélesebb körben eljutni a célcsoportodhoz – akár a hazai TikTok közönség majdnem 100%-át egy nap leforgása alatt.
- Jövőbeni leadek: legyél ott a célcsoportod agyának hátsó kis zugában, hogy amikor bizonyos terméket, szolgáltatást keresnek – a márkádra keressenek rá először!
- Impulzusvásárlás ösztönzése – főleg kisebb értékű termékek esetén működik, ahol a döntésen épp csak az átkattintás erejéig gondolkodnak a vásárlók
- HR-hirdetések: találd meg a megfelelő munkatársat – akivel humor terén is egy hullámhosszon vagy!
Honnan fogod tudni, hogy tényleg működik?
- Ahogy más közösségi média platformoknál, a TikTokon is van lehetőség, sőt ajánlott is üzleti profilt létrehozni.
- Üzleti profil esetében elérhetővé válik az analitikai rész, ahol elemzéseket láthatunk a videómegtekintésekről, követőkről, profil megtekintésekről, és tartalmakról.
- Kihasználhatjuk a cross-platfrom megoldások nyújtotta előnyöket. Például a márka YouTube csatornáját összekapcsolhatjuk a TikTok oldallal. Így akár a YouTube-on megosztott videóinkhoz is készíthetünk teasereket TikTokra.
Instagram vagy TikTok?
Mindkettő!
A TikTok felhasználóinak 97%-a minden nap görgeti az Instagramot is, tehát az integrált kommunikáció továbbra is kulcsfontosságú!
Fontosnak tartjuk a rugalmas stratégiai tervezést, a reszponzív digitális ökoszisztéma fejlesztését, valamint a tartalmak platformspecifikus optimalizálását – így minden csatornanyitás esetén olyan rendszerben gondolkodunk, amellyel a leghatékonyabban tudjuk ügyfeleink hosszútávú céljainak elérését szolgálni.
Vicceld meg a valóságot!
Az AR, azaz augmented reality (kiterjesztett valóság) igazi terepe a TikTok, ahol valóban elszakadhatunk a konvencióktól minden tekintetben.
Az utóbbi években az okostelefonoknak köszönhetően széles körben elérhetővé vált az AR-technológia a felhasználók számára, így a márkák számára is lehetőség nyílt hatékony reklámkampányokat építeni úgy, hogy nem passzív fogyasztóként, hanem aktív résztvevőként.
A TikTok és az AR találkozásából igazán sikeres és egyedi kampányok születhetnek, mi pedig végigkísérünk téged a tervezéstől a grafikai megvalósításig!
Miért az INTREN?
Szeretnél egy megbízható idegenvezetőt az online kommunikáció világában?
Bízd magad ránk!
- Full-service
- adatvezérelt ügynökségként
- digitális marketing ökoszisztémák tervezése, működtetése, mérése és optimalizálásában verhetetlenek vagyunk
- megnyitjuk hirdetési fiókod, és segítünk az üzemeltetésben, de később akár saját magad is kezelheted a hirdetéseket, vagy tölthetsz fel kreatív tartalmakat!
A TikTok sem fog ki rajtunk!
Miben számíthatsz ránk?
- Hirdetési fiók létrehozása: fordulj hozzánk bizalommal, ha érdekel a lehetőség, és kipróbálnád a TikTok hirdetések világát
- Teljeskörű hirdetésmenedzsment: hatékony kampányok felépítése TikTok pixelek implementálásán át az eredmények elemzéséig, ha szeretnéd kihozni a maximumot TikTok hirdetéseidből is
- Tartalomstratégiai tanácsadás: emeld új szintre social media kommunikációdat velünk a TikTok-on is a leghatékonyabb best practice-k és legújabb trendek alapján
Ha úgy érzed:
- szeretnél az elsők között lenni, akik kiaknázzák a TikTok nyújtotta lehetőségeket
- online portfóliód a TikTok-kal lesz teljes
- ha kíváncsi vagy, mire képes ez az új platform
- nem maradhatsz le a trendekről
- van mit mondanod a célközönségednek szórakoztató formában is
- felpörgetnéd social media jelenlétedet
akkor kérj tőlünk ingyenes ajánlatot!