tik tok logo

TikTok - Lépj be elsők között a hirdetők világába, és fedezd fel a social media marketing új generációját!

Kreatív, hatékony hirdetések naprakész márkáknak

Alkoss, mesélj, fejezd ki magad, mutasd meg, nevettess, szakadj el a valóságtól, és légy önmagad!

A felhasználók és a márkák humoros, rövid, de sokatmondó, kreatív videókkal fejezik ki személyiségüket, hangjukat, véleményüket. Egy márka pozitív érzések keltésével, szórakoztatással maradandó nyomot tud hagyni a számára releváns célközönség fejében.
Szórakoztass okosan, és a célközönséged figyelme máris a tiéd!

tiktok

Milyen lehetőségeket rejt a TikTok hirdetési rendszere a céged számára?

  • kihagyhatatlan hirdetési felületet, vadiúj hirdetési formátumokat
  • szuper eredményeket “bevezető” áron
  • egy új fejezetet a márka-kommunikációd történetében!

Tarts velünk, és tudj meg többet!

Üzleti potenciál és a ‘80-as évek slágerei

  • Jelenleg még kevés márka használja a TikTok-ot marketingkommunikációra Magyarországon.
  • Ennek köszönhetően kedvező áron lehet célokat teljesíteni, a Facebooknál tapasztalt mennyiség töredékéért: ezt most érdemes kihasználni!
  • Kicsi a reklámzaj, és a tartalmak elrendezésének köszönhetően egy márkának sokkal könnyebb bekerülni a vérkeringésbe.
  • Teljes képernyős vizuál – akárcsak az Instagram Story hirdetés esetén.
  • Főleg a fiatalok körében népszerű (13-24 évesek), akiket egyre nehezebb megszólítani, a TikTok azonban lehetőséget ad, hogy releváns tartalmakkal stabil márkaismertséget építsünk.

Mindezt természetesen a megfelelő zenei aláfestéssel!

márkaismertség
tik tok kutyák

Te lemondanál a legfiatalabb célcsoportról?

TikTok benchmarkja alapján összesen 1,6 millió felhasználó használja az appot Magyarországon.

online marketing kördiagram
  • 13-17 évesek: 32%
  • 18-24 évesek: 33%
  • 25-34 évesek: 25%
  • 35-44 évesek: 7%
  • 45-54 évesek: 3%
  • 55+ évesek: 1%
tik tok icon

A TikTok nagy előnye, hogy a nehezen elérhető, fiatal célközönség is sokkal könnyebben megszólítható

– hiszen rengeteg időt töltenek a tartalmak görgetésével még viccesebb, még eredetibb, még meghökkentőbb tartalmak után kutatva, és sokkal befogadóbbak a márkatartalmak iránt is, hiszen azon a platformon találkoznak vele, ahol igazán otthon érzik magukat!

„Don’t make ads. Make TikToks.”

Mit is jelent pontosan?

A TikTok ajánlása szerint a márkáknak gyökeresen új megközelítésre van szüksége a tartalomgyártás során. Azonosulni kell kell a platformmal, ráérezni a lüktetésre és együtt haladni az áramlattal.

A platformon jelen lévő fiatalok eléréshez, megszólításához, attitűdjeik befolyásolásához sokkal hatékonyabb eszköznek bizonyul az, ha nemcsak hirdetéseken keresztül igyekszünk eljutni hozzájuk, hanem a csatorna adta videós alkotások segítségével is – különben a közönség „kiveti magából”.

A platformok megfelelő használata növeli a márkák imidzsét, kifejezhetjük vele, hogy ismerjük a tartalomgyártási specifikációkat és trendeket, valamint figyelembe vesszük a célcsoportunk igényeit.

Mit tegyél?

  • Mutass hasznos tippeket!
  • Nagyítsd fel a mindennapi élet fonákságait, lásd meg és mutasd meg a komédiát mindenben!
  • Kapcsolj a márkához szorosan köthető kihívásokat!
  • Csak álló videó, csak zenés, csak érdekes.

Mit ne tegyél?

  • Ne hozd át a meglévő videóidat a TikTok-ra. Kerülendő a TV reklámok átvétele, vagy a YouTube-ra / Facebookra készült videók kiterjesztése TikTokra.
  • Ne becsüld alá a platformot: játssz és nevettess komolyan, átgondolt márkaüzenetekkel!
  • Ne erőltesd, ami neked fontosnak tűnik – beszélj arról, ami a célközönségednek fontos!

Milyen célokra használhatod a TikTok hirdetéseket?

  • Brand awareness: márkaismertség építése a fiatalabb generációnál.
  • Elérés: minél szélesebb körben eljutni a célcsoportodhoz – akár a hazai TikTok közönség majdnem 100%-át egy nap leforgása alatt.
  • Jövőbeni leadek: legyél ott a célcsoportod agyának hátsó kis zugában, hogy amikor bizonyos terméket, szolgáltatást keresnek – a márkádra keressenek rá először!
  • Impulzusvásárlás ösztönzése – főleg kisebb értékű termékek esetén működik, ahol a döntésen épp csak az átkattintás erejéig gondolkodnak a vásárlók
  • HR-hirdetések: találd meg a megfelelő munkatársat – akivel humor terén is egy hullámhosszon vagy!
online marketing állás
álláshirdetés online marketing

Honnan fogod tudni, hogy tényleg működik?

  • Ahogy más közösségi média platformoknál, a TikTokon is van lehetőség, sőt ajánlott is üzleti profilt létrehozni.
  • Üzleti profil esetében elérhetővé válik az analitikai rész, ahol elemzéseket láthatunk a videómegtekintésekről, követőkről, profil megtekintésekről, és tartalmakról.
  • Kihasználhatjuk a cross-platfrom megoldások nyújtotta előnyöket. Például a márka YouTube csatornáját összekapcsolhatjuk a TikTok oldallal. Így akár a YouTube-on megosztott videóinkhoz is készíthetünk teasereket TikTokra.
tik tok diagram
online marketing

Instagram vagy TikTok?

Mindkettő!

A TikTok felhasználóinak 97%-a minden nap görgeti az Instagramot is, tehát az integrált kommunikáció továbbra is kulcsfontosságú!

Fontosnak tartjuk a rugalmas stratégiai tervezést, a reszponzív digitális ökoszisztéma fejlesztését, valamint a tartalmak platformspecifikus optimalizálását – így minden csatornanyitás esetén olyan rendszerben gondolkodunk, amellyel a leghatékonyabban tudjuk ügyfeleink hosszútávú céljainak elérését szolgálni.

insta story
instagram
tiktok gif
tik tok kép

Vicceld meg a valóságot!

Az AR, azaz augmented reality (kiterjesztett valóság) igazi terepe a TikTok, ahol valóban elszakadhatunk a konvencióktól minden tekintetben.

Az utóbbi években az okostelefonoknak köszönhetően széles körben elérhetővé vált az AR-technológia a felhasználók számára, így a márkák számára is lehetőség nyílt hatékony reklámkampányokat építeni úgy, hogy nem passzív fogyasztóként, hanem aktív résztvevőként.

A TikTok és az AR találkozásából igazán sikeres és egyedi kampányok születhetnek, mi pedig végigkísérünk téged a tervezéstől a grafikai megvalósításig!

tik tok
tik tok kép

Milyen hirdetéstípusokat kínál a TikTok?

  • In-feed hirdetések: személyre szabott tartalmak, melyek tökéletesen illeszkednek a felhasználók által gyártott tartalmak közé, széleskörűen használhatóak különböző kampánycélok eléréshez pl. forgalomterelés, konverziónvelés
  • Top View: a TikTok “luxuslakosztálya”, 3 mp használat után felbukkanó in-feed hirdetés, mely a felhasználók teljes figyelmét megragadja – teljeskijelzős történetélmény autoplay és automatikus hang funkcióval
  • Brand Takeover/Top View Lite: az app megnyitásakor megjelenített legelső videó, extrém hatékony direkt sales és forgalomterelés növelésre
  • Branded Hashtag Challenge: korábban sosem látott hirdetési formátum, rendkívül jó viralitású kampányok futtatására alkalmas a márka által útjára indított hashtag kihívás
  • Branded Hashtag Plus: a kényelmes vásárlási élmény új dimenziója az app elhagyása nélkül
  • Branded Effects: 2D, 3D és AR effektek létrehozása a márka céljaihoz igazodva, szuperhatékony engagementnövelés és kiegészítő lehetőségek például: CTA-k és QR-kódok elhelyezése

Miért az INTREN?

Szeretnél egy megbízható idegenvezetőt az online kommunikáció világában?
Bízd magad ránk!

  • Full-service
  • adatvezérelt ügynökségként
  • digitális marketing ökoszisztémák tervezése, működtetése, mérése és optimalizálásában verhetetlenek vagyunk
  • megnyitjuk hirdetési fiókod, és segítünk az üzemeltetésben, de később akár saját magad is kezelheted a hirdetéseket, vagy tölthetsz fel kreatív tartalmakat!

A TikTok sem fog ki rajtunk!

Miben számíthatsz ránk?

  • Hirdetési fiók létrehozása: fordulj hozzánk bizalommal, ha érdekel a lehetőség, és kipróbálnád a TikTok hirdetések világát
  • Teljeskörű hirdetésmenedzsment: hatékony kampányok felépítése TikTok pixelek implementálásán át az eredmények elemzéséig, ha szeretnéd kihozni a maximumot TikTok hirdetéseidből is
  • Tartalomstratégiai tanácsadás: emeld új szintre social media kommunikációdat velünk a TikTok-on is a leghatékonyabb best practice-k és legújabb trendek alapján
tik tok video
tik tok képek

Ha úgy érzed:

  • szeretnél az elsők között lenni, akik kiaknázzák a TikTok nyújtotta lehetőségeket
  • online portfóliód a TikTok-kal lesz teljes
  • ha kíváncsi vagy, mire képes ez az új platform
  • nem maradhatsz le a trendekről
  • van mit mondanod a célközönségednek szórakoztató formában is
  • felpörgetnéd social media jelenlétedet

akkor kérj tőlünk ingyenes ajánlatot!




      Elfogadom az   adatvédelmi nyilatkozatot.*