SEO munka hatása Performance Max kampányra – Esettanulmány

Az Intren célkitűzése, hogy ügyfeleinek teljes körű digitális marketing szolgáltatást nyújtson, ezért folyamatosan bővítjük tudásunkat, és igyekszünk az egyes területek minél szorosabb együttműködésére. Ennek része volt a SEO, tehát a keresőoptimalizálás, és a PPC, vagyis a fizetett hirdetések közötti kapcsolat vizsgálata. Az ügyfél, akit már jól ismertünk A vizsgálatot egy olyan ügyfelünkkel kezdtük, mellyel már évek óta dolgozunk együtt mindkét területen, valamint jelentős sikereket is értünk el ezidő alatt: a vizsgált aloldal a Toman Diet weboldalán érhető el. A tomandiet.com egy fehérjediétákat, egészséges,...

intren praktiker ux siker

Praktiker

Praktiker

Az Intren számos, a weboldalhoz kapcsolódó szolgáltatás nyújt a Praktiker részére. Ezek közül kiemelkedik a Google Analytics mérések felépítése és karbantartása, a Google Tag Manager kezelése, a kereső optimalizálás (SEO), valamint a konverzió alapú optimalizálás (CRO) és ügyfélélmény növelés (UX).

telenor ab teszt

Google Optimize A/B tesztelés a Telenornak

Telenor

A Telenor Blue oldalon végrehajtott AB teszt célja az volt, hogy minél gördülékenyebbé tegye a tarifa és készülék választást, és ezáltal növelje a céloldalhoz köthető konverziós arányt.