INTREN jelentés bemutató

INTREN jelentés bemutató

Jelentéseknek nevezzük azokat a dokumentumokat, amelyekben a lezárult kampányok eredményeit mutatjuk be, értelmezzük őket, és javaslatokat teszünk arra, hogy a jövőben hogyan lehetne javítani őket. A jelentés folyamatos együttműködés esetében lehet havi, vagy egyedi igény szerinti időszakra vonatkozó is. Időszakos együttműködés esetében a jelentés az adott kampány időtartamára fog vonatkozni.

A havi szintű jelentést legkésőbb minden hónap 15-ig kapod meg tőlünk. A jelentések átfogó értékelésből, illetve a hirdetési rendszer és kampány típusától függően, részletes elemzésből állnak, ahol definiáljuk a releváns mérőszámokat, értelmezzük az elért eredményeket, értékeljük őket, illetve javaslatokat teszünk arra vonatkozóan, hogy a következő hónapban vagy következő kampány esetén hogyan lehetne javítani az eredményeket.

Jelentés sablon

Itt megtekintheted a minta jelentéseinket:

  • [download id=”77023″]
  • [download id=”77026″]
  • [download id=”77028″]

Fő mutatók definíciói (AdWords)

  • Megjelenések: Ennyi alkalommal kerültek képernyőre a hirdetéseink.
  • Kattintások / Interakciók: Az interakció a hirdetésformátumhoz kapcsolódó ​felhasználói tevékenységeket foglalja magában. Például szöveges és képes hirdetéseknél az interakciók oszlop jelöli a kattintások számát; videohirdetések esetén a videomegtekintéseket; átvilágítódoboz (lightbox) formátumú hirdetéseknél a megnyílások (expand) számát.
  • CTR / Interakciós arány: A hirdetésre érkező kattintások és a hirdetésmegjelenítések számának a hányadosa: kattintások ÷ megjelenítések = CTR. Az interakciós arány mutatja meg, hogy milyen gyakran végeznek műveleteket az emberek a hirdetésekkel, miután látták őket. Ezt úgy mérjük, hogy a hirdetés interakcióinak számát elosztjuk a hirdetés megjelenéseinek számával. Elemzésével megtudhatod, mennyire hatékony a hirdetés.
  • Átlag CPC: átlagosan egy kattintás költsége.
  • Áltagos pozíció: Statisztikai adat, amelyből kiderül, hogy hirdetésed általában milyen eredményt ér el más hirdetésekkel szemben. Ez a rangsor határozza meg, hogy az oldalon belül milyen sorrendben jelennek meg a hirdetések.
  • Költség: A jelentés időszakában felhasznált hirdetési keret.
  • Minőségi mutató: A minőségi mutató a hirdetések, kulcsszavak és céloldalak minőségére vonatkozó becslés. A jobb minőségű hirdetésekkel alacsonyabb árak és jobb hirdetéspozíciók érhetők el.
  • Konverzió: A konverziók oszlop megmutatja, hogy hirdetéseid hányszor vezettek a vállalkozásod számára kulcsfontosságú műveletekhez, például eladáshoz vagy ajánlatkéréshez.
  • Költség/konverzió: A Költség/konverzió érték mutatja meg, hogy átlagosan mennyibe kerül egy konverzió.
  • Konverziós arány: A kattintásonkénti konverziók átlagos aránya, százalékban kifejezve.

Fő mutatók definíciói (Facebook)

  • Impressions: Ennyi alkalommal kerültek képernyőre a hirdetéseink a Facebookon, az Instagramon, vagy az Audience Networkben.
  • Frequency: Megmutatja, hogy a hirdetés átlagosan hány alkalommal jelent meg egy embernek.
  • Reach: Azoknak az embereknek a száma, akiknek megjelent a hirdetés.
  • Actions: link clicks: Hirdetések külső hivatkozására érkezett kattintások száma.
  • Engagement: a hirdetett tartalmakra érkező felhasználói interakciók száma.
  • Cost per link click: Hirdetések külső hivatkozására érkezett kattintások átlagos költsége.
  • Click through rate: A külső hivatkozásokra érkező kattintásokhoz kapcsolódó átkattintási arány. A hirdetéssel elért kattintások száma, amelyek a Facebookon kívüli helyre irányítják az embereket, osztva a megjelenítések számával.
  • Cost: A jelentés időszakában felhasznált hirdetési keret.

Fő mutatók definíciói (Analytics)

  • Célok: A célok olyan elvégzett műveletek (más néven konverziók), amelyek hozzájárulnak a vállalkozás sikeréhez. Például regisztráció, kapcsolatfelvétel vagy akár vásárlás.
  • Tranzakciók: A webhelyen befejezett vásárlások száma összesen.
  • Munkamenet: Egy munkamenet egy felhasználói látogatást jelent Analyticsben. Ezt általában úgy közelítjük, hogy 30 perc inaktivitás vagy a konkrét böngésző ablak bezárása esetén kezdődik új munkamenet.
  • Konverzió: Olyan elvégzett műveletek, amelyek hozzájárulnak a vállalkozás sikeréhez. Például regisztráció, hírlevél feliratkozás, kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése vagy akár vásárlás.
  • Visszafordulási arány: Azon látogatók aránya, akik a weboldalra érkezés után, további mérhető tevékenység nélkül elhagyták azt.

Fő mutatók definíciói (Analytics)

Gondolj ránk az alábbi területeken:

  • Mérések és elemzések: Részletes Google Analytics tanácsadás, Universal Analytics bevezetése, e-kereskedelmi mérések, Google Tag Manager
  • YouTube kampányok: Videó alapú hirdetési kampányok, YouTube csatorna menedzsment.
  • Social Media: Teljes körű social media szolgáltatások, tartalom készítés, hirdetés kezelések, mérések. Mindenhol láthatóvá teszünk.
  • Digitális stratégiaalkotás: Tartalom- és eszközstratégia, fogyasztói insight gyűjtés.
  • Egyedi fejlesztések, weboldalak és grafikák, videók: Grafikus és programozó csapatunk egyedi igényeid szerint dolgozik, ha szükséges!