INTREN munkafolyamatok

INTREN munkafolyamatok

Kommunikáció

Milyen típusú kérdéssel kihez fordulhatok?

Dedikált Account Managered
H-P: 09:00 – 17:00

  • Kampányokkal kapcsolatos kérdések, észrevételek, kérések
  • Újdonságok, további szolgáltatások és termékek ismertetése, bemutató / ajánlat kérése

 

Budai Renáta
Pénzügyi munkatárs
+36 30 613 1556
renata.budai@intren.hu
H-P: 09:00 – 17:00

  • Pénzügyek (számlázás, kintlévőségek)

 

Győri Alex
PPC üzletág vezető
+36 20 419 0062
alex.gyori@intren.hu
H-P: 09:00 – 17:00

  • Szerződések, pénzügyek, együttműködés részletei

Reakcióidő

  1. E-mail
    A munkaidőben beérkező e-mailekre egy munkanapon belül igyekszünk válaszolni. Amennyiben lehetséges megválaszoljuk és megoldjuk a kéréseket, de ezt nem tudjuk minden esetben garantálni, hiszen a feladatok volumene eltérő. Nagyobb módosítások esetén a válaszban megírjuk, hogy mikorra tudjuk elvégezni a szükséges módosításokat.
  2. Telefon
    A munkaidőben beérkező hívásokat igyekszünk fogadni, amennyiben nem vagyunk éppen elérhetőek, később visszahívunk. Ha nagyon sürgős ügyben keresel minket, és nem éred el a fenti embereket, hívd a központi számunkat: +36 1 201 54 68.

Havi kampányjelentés

Minden hónapban részletes jelentést küldünk a hirdetések előző havi teljesítményéről. A jelentés tartalmazza a kampányok adatait, és lehetőség szerint a weboldal látogatottsági adatait mérő Google Analytics eredményeit is. A jelentéseinket igyekszünk minél részletesebb szöveges elemzéssel is ellátni, további felmerülő kérdések esetén, állunk rendelkezésedre. A negyedik heti hírlevelünkben részletes magyarázatokkal ellátott mintajelentést is találsz majd.

FONTOS: A havi jelentések Analytics szekciója csak az általunk kezelt kampányok eredményességére terjed ki. Amennyiben a weboldal teljeskörű, vagy más források eredményeinek elemzésére is kíváncsi lennél, jelezd felénk és kialakítunk egy, az igényeidre szabott Analytics ajánlatot.

Számlázás

AdWords hirdetési díjak számlázása:

  1. Kérjük ellenőrizd az adott ország fizetési módjait itt. A fizetési mód országa a fizető céget bejegyző ország.
    Alább a magyarországi, HUF (magyar cég számára elérhető) lehetőségek:

    • Előre történő fizetés
      • banki átutalás, előre egyenleg feltöltés (kézi)
      • bankkártya, előre egyenleg feltöltés (kézi)
    • Utólagos fizetés
      • bankkártya, utólagos terhelés max 100 000 forintonként, vagy 30 nap elteltével (automatikus)
  2. Ha Te fizeted a hirdetési díjakat:
    Minden hónap 5-ig felkerül az AdWords fiókba egy a hirdetési díjakról szóló EU-s ÁFÁs számla, melyet PDF formátumban az account menedzser fog részedre elküldeni. Az INTREN által kiadott számlán alapesetben ilyenkor csak a mi munkadíjunk szerepel.
  3. Ha az INTREN fizeti a hirdetési díjakat:
    A szerződéskötéskor egyeztetett havi hirdetési díjjal visszavonásig minden hónapban megterheljük az AdWords fiókot. Az erről az összegről szóló számlát előre állítjuk ki, és a hirdetések csak az utalás megérkezte után indulnak el. Ebben az esetben a számlán három tétel szerepel:

    • kampánymenedzsment munkadíj (az INTREN munkadíja),
    • közvetített hirdetési díj (Google felé felhasznált összeg),
    • médiaközvetítési díj (a reklám és bónusztörvény által szabályozott összeg).
  4. Kampánymenedzsment díj számlázása:
    Az eseti szerződésben rögzített kampánymenedzsment díjról szóló számlát minden hónap 10. napjáig kiállítjuk és kipostázzuk. A számlázás során folyamatos teljesítésű számlákat állítunk ki, tehát a teljesítés időpontja megegyezik az esedékesség időpontjával. Amennyiben más megállapodás nem köttetett a számla kiegyenlítésének határideje: 8 nap.

Facebook fizetési módok:
A hirdetésekért az elfogadott pénznemek valamelyikében fizethetsz az alábbi módokon:

Hitelkártyák vagy közös márkajelzésű betéti kártyák

  • Visa
  • MasterCard
  • American Express (valamelyik általa támogatott pénznemben)
  • Discover

PayPal (valamelyik általa elfogadott pénznemben)