Rólunk

INTREN
digital by nature

Az INTREN full-service, adatvezérelt, digitális ügynökség. Digitális marketing ökoszisztémák tervezésével, működtetésével, mérésével és optimalizálásával foglalkozunk.

Történetünk

2008-ban Google Partnerként indultunk, így a hatékonyság alapú kampányok tervezése, kivitelezése, mérése és optimalizálása az egyik legerősebb kompetenciánk. Emellett gyorsan növekedtünk az elmúlt évek során más területeken is és mostanra full-service ügynökségként tudjuk segíteni, építeni ügyfeleinket.

A szakmában leginkább analitikai szemléletmódunkról híresültünk el. Imádunk mindent adatokkal alátámasztani és pontos célok mentén dolgozni. Így természetesen az olyan kampányokban tudjunk a legtöbbet nyújtani, ahol a hatékonyság áll a középpontban. Hiszünk az adatvezérelt kreativitás erejében és abban, hogy még a legjobb ötletet is érdemes adatalapú insightokkal alátámasztani.

Partnerség

Az INTREN hivatalos Google Analytics 360 suite viszonteladó Magyarországon. 2016 óta hivatalos támogatói vagyunk az elismert InOrbit konferenciának. Emellett hivatalos Google Adwords Szeminárium Vezetők vagyunk 2009 és Regionális Trénerek 2013 óta. Az INTREN ugyanakkor Google Regionális Ügynökségi Nap Partner és Sales Masterclass Tréner is.

CSR

Büszkeséggel tölt el bennünket a munkánk, ezért társadalmi felelősségvállalásunk keretében nagy örömmel dolgozunk olyan szervezeteknek, amelyek jó ügyet támogatnak. Sok-sok éve segítünk kiváló eredményekkel a Bátortábornak, az MMOSZ-nek és az Ökumenikus Segényszervezetnek, hogy 1%-os kampányaik még több támogatást szerezhessenek.
Emellett önálló projekt keretében segítettünk a NIOK-nak saját adományozó oldaluk az adjukössze.hu promótálásában.
Ha tehetjük pénzzel is segítünk, így karácsonykor olyan szervezeteket támogatunk, amelyek hátrányos helyzetű gyerekek számítógépes ismereteinek fejlesztését segítik.
Nagyon szeretünk tanulni, de tanítani is, kollégáink rendszeresen járnak egyetemekre meghívott előadóként és saját céges gyakornoki programunk gondoskodik a szakmai utánpótlásról is.

Sikereink

  • Google Premier Partner ügynökség vagyunk, kollégáink között több hivatalos tréner is van.
  • Hivatalos Google Analytics 360 viszonteladók vagyunk és Data Studio, GTM és Optimize Partner minősítéssel is rendelkezünk.
  • Szoros partnerségben vagyunk a Facebookkal, több kollégánk is Facebook Blueprint Minősítéssel rendelkezik.

Fontosabb díjaink

  • 2015-ben megnyertük a Google Ready to Rock díját.
  • 2016-ban shortlistre kerültünk a nemzetközi Premier Partner Awards-on a Google Accelerate kategóriában.
  • Megnyertük a tavalyi Facebook Blueprint Live esemény Best Agency díját Bukarestben, kiemelkedő tervezési képességünkért.
  • Több Effie díjat is nyertünk az elmúlt években, hatékony kampányaink elismeréseként.
  • Több magyar kreatív versenyen is szereztünk díjakat például DMBP-n, Kreatív B2B-n és Aranypengén.
  • Két egymást követő évben (2015-2016) is megnyertük az Év Marketing Ügynöksége díjat a Marketing Gyémánt versenyen, a KKV szektorban nyújtott kimagasló munkánkért.

Gandera Balázs

Balázs az INTREN alapító ügyvezetője, üzletember kocka beütéssel, erős technológiai fókusszal. Online hirdetések vagy analitika, marketing rendszerek vagy blockchain – minden nap azért dolgozik, hogy az INTREN még jobb legyen ügyfeleink üzleti igényeinek kiszolgálásában.

Figyelmem és feladataim központjában mindig a soron következő szervezeti kihívás vagy a legújabb szakmai megoldások vannak, hiszen a digitális techológia fejlődésével nemcsak az üzleti hatékonyság, de a céges berendezkedés szintjén is lépést kell tartanunk.
Ennek megfelelően jelenleg:

  • az INTREN szervezeti struktúráját fejlesztem, hogy jobban kezeljük a növekedést, az ügyféligényeket és elvárásokat,
  • megőrzömhazai vezető pozíciónkat az online hirdetések, analitika, online márkaépítés és a SEO területén.
  • Innovációsprojektjeinket támogatom, hogy továbbra is a digitális marketing úttörői között lehessünk.
  • Kiszolgálomüzletágvezetőinket, hiszen az ő hozzáértő szakmai munkájuk volt és lesz a cégünk legfontosabb alapja, a Digital by nature berendezkedés mozgató rugója.
  • Előadok kis- és nagyobb közönségek előtt a digitális marketing újdonságairól, hogy minél többen hallják tőlünk, mi lehet a következő lépésük a digitális eszközök dzsungelében. Olvasd el jegyzetemet a soron következő kihívásokról a blogunkban. Találkozzunk az év során.

Figyelem a LinkedIn profilom, leggyorsabban itt lehet elérni.

Bakóczy Bence

Bence 2017-ben csatlakozott az INTREN csapatához, mint Senior PPC Manager, 2020 év végétől az Ad Operations üzletág vezetője. Szerteágazó tudással rendelkezik az online marketing eszközök területén és tudásvágyát mi sem bizonyítja jobban, minthogy a 2020-as “lockdown” alatt elvégezte a Waze és a Wharton közös Destination Marketing kurzusát, ami az ügyfélközpontú marketing stratégiák alkalmazásával szélesítette tudását.

Az Ad Operations csapat kezel minden olyan hirdetési rendszert ahol licit alapon tudunk megjelenéseket vásárolni, ideértve a legismertebbeket , mint a Google, a Facebook vagy a LinkedIn vagy kevésbé ismertebbeket, mint a Microsoft Ads, a Pinterest, a Twitter, és a TikTok. Kezelünk és menedzselünk Árukereső fiókokat és használunk programmatic megoldásokat is mint az RTB House vagy a Criteo. Az eszközök kezelésénél azonban nem áll meg a kompetenciánk, a hirdetésekhez tartozó kiértékelések, analitika, fejlett reporting, landing page optimalizálás és a tanácsadói szolgáltatásaink mind szükségesek ahhoz, hogy ez a tevékenységünk a teljes digitális marketing ökoszisztéma legerősebb sarokköve lehessen.

Tóth Nóra

Nóra már 2009 óta digitális marketinggel foglalkozik. Pár évet a Google dublini központjában dolgozott, ahol a tűzközelből szerezhetett információt és alapos tudást a Digitális Óriás két vezető termékével, a Google AdWords-el és a Googla Analytics-szel kapcsolatban. Dublinban a többek között az Analytics szakértők globális vezetője volt, így kézenfekvő volt, hogy Magyarországra visszatérve, az INTREN-hez csatlakozva az ügynökség analitikai, CRO üzletág kiépítésén dolgozzon. Közreműködésével az INTREN az elsők között volt a Google Analytics Service és Sales partneri minősítés megszerzésében. Emellett még további analitikai és optimalizációhoz kapcsolódó termékek minősítését is megszerezte az INTREN, úgy mint Google Optimize, Data Studio és Google Tag Manager. Nóra csapata segíti az ügyfeleink növekedését és üzleti céljaik elérését azáltal, hogy segít megtalálni a leghatékonyabb marketing stratégiát. Nóra ezenkívül rendszeres előadója a hazai és nemzetközi konferenciáknak és tréningeknek. Csak hogy egy párat említsünk: InOrbit, Internet Hungary, Media Hungary. Emellett Google Trainer minősítéssel is rendelkezik, tudásra éhes hallgatók százait oktatta már különböző Google rendezvényeken.

A CRO (Conversion Rate Optimization) csapat buzgón segíti ügyfeleinket üzleti céljaik elérésben. A Google Analytics fiókjuk finomhangolásával, jelenlegi méréseik továbbfejlesztésével vagy épp komplex mérési stratégiák kidolgozásával szorosan együttműködik az ügyfelekkel, hogy ezzel támogassák az üzleti növekedést. Az általáunk tartott tréningekkel, melyeket az optimalizáshoz kapcsolódó legkülönbözőbb területeken végzünk egyaránt fókuszálunk arra, hogy megosszuk a tudást és a legfrissebb újdonságokat az ügyfeleinkkel, mert hiszünk benne, hogy tudásukat szélesítve és informálva őket még jobb eredményeket tudunk elérni. A csapatnak gazdag tudása és széleskörű tapasztalata van nem csak a Google Analytics, hanem a Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio, Hotjar és egyéb optimalizálást segítő és analitikai eszközök terén.

Buza Balázs

Balázs a kreatív tartalom csapat vezetője. 2011-óta foglalkozik a közösségi média nyújtotta lehetőségekkel, különös hangsúlyt fektetve az innovatív és cross-platform kreatív megoldásokra. Pályafutása során színes ügyfélkörrel dolgozott már együtt a hazai turisztikai középvállalkozásoktól a globális FMCG vállalatokig.

Csapatom az INTREN kreatív központja, a nálunk készülő tartalomcsomagok valamint tartalomstratégiai megoldások szorosan összefűzik munkánkat a cég egyéb részlegeivel, kölcsönösen támogatva, kiegészítve azokat. Semmilyen tartalom nem öncélú, minden amit készítünk valós üzleti célokat támogat, és digitális fogyasztói insightokon alapul, ezáltal ugyanolyan hatékonyság alapon szolgálja ügyfeleink üzleti érdekeit, mint bármely más szolgáltatásunk.
A videós, képi és szöveges tartalmak tervezése és gyártása az INTREN 360°-os digitális ökoszisztématervezésének egyik legfontosabb eleme. Hiszem, hogy az adatok elemzéséből kinyert információkat a kreatív tartalom ruházza fel relevanciával a fogyasztó számára. Mi adatsorokon keresztül látjuk ügyfeleinket, a fogyasztók pedig az általunk készített tartalmakon át. Ez a fordítás a mi felelősségünk.

Takács Tamás

TT felel nemzetközi és nagyvállalati ügyfeleink digitális fejlesztési projektjeinek költség- és időtervezéséért, illetve kivittelezéséért.

Fejlesztő csapatunk fő feladata ügyfeleink webfejlesztési és SEO igényeinek kiszolgálása, illetve az INTREN belső innovációs projektjeinek támogatása. Ügyfeleinknek szánt fejlesztéseinkre a gyorsaság, agilitás és performance szemléletmód jellemző. Nem önmagában tekintünk egy-egy weboldalra, alkalmazásra, landing oldalra vagy bármilyen kódsorra, hanem figyelembe vesszük annak majdani életét, digitális ökoszisztémában betöltött szerepét és üzleti célját is. Ennek megfelelően ajánlunk költséghatékony template alapú megoldásokat, de akár egészen egyedi fejlesztésű weboldalakat is. A mérés, a keresőbarát kialakítás, a fizetett forgalomterelés vagy a tartalomgyártás pedig nem utólagos gondolat – áthatja a fejlesztési folyamatainkat a tervezéstől a kivitelezésig. Belső fejlesztéseink fontos kapcsolódási pontot és szakmai támogatást jelentenek mind a Ad operations, mind az Analytics csapat munkájához, biztosítva üzletágaink folyamatos innovációs törekvéseinek kiszolgálását, hiszen weboldalaink publikálása után Magyarország legjobb Google AdWords, SEO és Facebook hirdetési szakemberei segítik terjeszteni, és sikerre vinni az adott vállalkozást az online térben.

Demeter Barbara

Barbara több mint 15 éves múlttal rendelkezik a média szakmában. Széles tapasztalata van az online mellett ATL (print, OOH, indoor) és BTL kampányok tervezésében/kivitelezésében. Az INTREN előtt elsősorban média tulajdonosi oldalon multinacionális cégek online és offline médiatervezéséhez készített stratégiai és taktikai javaslatokat. Jelenleg az INTREN ügyfélkapcsolati igazgatójaként a digital consultant csapatot vezeti, amely kiemelten felelős a legmagasabb szintű digitális tanácsadási szolgáltgáltatásainkért.

Az INTREN 2017-es átalakulásakor olyan, ügyfél felé forduló, ügyfélközpontú szemléletmód kialakításán kezdtem csapatommal dolgozni, amely lehetővé teszi, hogy még hatékonyabban képviseljük azt az integrált digitális marketing fókuszú berendezkedést, amelyet a cég közel 10 éve épít sikeresen. Ennek a személetmódnak a megtestesítője a digitális tanácsadókból álló csapat, amelynek minden tagja sok éves szakmai háttérrel, stratégiai szintű rálátással dolgozik azon, hogy ügyfeleink valós üzleti céljait elérjük. Az egyik legfontosabb feladatunknak tartom ügyfeleink kihívásainak és lehetőségeinek mély megértését, hogy stratégiai szintű tanácsadással, tervezéssel és kivitelezéssel dolgozhassunk közösen a sikerért.

X