Büszkén indultunk neki az évnek, hiszen a Google ismételten a kiemelt partnerei közé választotta ügynökségünket – immáron 14. éve zsinórban.
Miért olyan nagy szó ez?
A Google Premier Partner cím megszerzése nem könnyű, hiszen nagyon összetett követelményrendszernek kell megfelelni, amely tavaly megújult, és még kötöttebbé vált. Ez azt jelenti, hogy nem elég a Partner-követelményeknek eleget tenni, az adott ország partnereinek felső 3%-ába is kell tartozni. Utóbbihoz olyan szigorú tényezők jelentik a mércét, mint az ügyfélszám növekedése, az ügyfelek megtartása, a termékek diverzifikálása, vagy az éves hirdetési kiadások.
Miért éri meg részt venni a Kiemelt Partner programban?
Presztízsértéke mellett egyéb előnyökkel is jár ez a tagság. Segítségével olyan technológiai újításokhoz, eszközökhöz és támogatáshoz jutunk, melyek által ügyfeleinket még teljeskörűbben, hatékonyabban és gyorsabban tudjuk eljuttatni céljaikhoz. Az alábbi táblázat röviden ismerteti, mit jelent a gyakorlatban a különböző partneri szintekhez tartozni:
Tag | Partner | Kiemelt partner | |
---|---|---|---|
Oktatás és statisztika | |||
Termékekkel kapcsolatos oktatás és tanúsítványok | |||
Fogyasztói statisztikai jelentések | |||
Termékek bétaverziói | |||
Hozzáférés és támogatás | |||
Fiók- és technikai támogatás | |||
Prémium Google Ads-ügyfélszolgálat | |||
Vezetői tapasztalatok (Csak meghívással) | |||
Dedikált fióktámogatás (Csak meghívással) | |||
Elismerés és jutalmak | |||
Verseny és jutalmak | |||
Promóciós ajánlatok | |||
Partner-jelvény | |||
Címtár | |||
Kiemelt Partner-díjak |
A Google így nyilatkozik a premier státuszú partnerségről:
„Gratulálunk Kiemelt Partnereinknek ahhoz, hogy a Google partnerek felső 3%-ához tartoznak Magyarországon. Ezek a cégek azért nyújtanak kiemelkedő teljesítményt, mert elkötelezettek termékszakértelmük továbbfejlesztése, az új ügyfélkapcsolatok kialakítása és meglévő ügyfeleik fejlődésének támogatása iránt. Örömmel támogatjuk őket abban, hogy segítsenek ügyfeleiknek sikeressé válni az online világban.”
– Davang Shah, felelős főigazgató, Google Ads Marketing