Szolgáltatások

INTREN
Digital by nature

Az INTREN full-service, adatvezérelt, digitális ügynökség. Digitális
marketing ökoszisztémák tervezésével, működtetésével, mérésével és
optimalizálásával foglalkozunk.

Balazs Gandera

Balázs az INTREN alapító ügyvezetője. Üzletember kocka beütéssel, erős technológiai fókusszal.
Online hirdetések vagy analitika, marketing rendszerek vagy blockchain – minden nap azért dolgozik, hogy az INTREN még jobb legyen ügyfeleink üzleti igényeinek kiszolgálásában.

Figyelmem központjában mindig a soron következő szervezeti kihívás vagy a legújabb szakmai megoldások vannak, hiszen a digitális technológia fejlődésével nemcsak az üzleti hatékonyság, de a céges berendezkedés szintjén is lépést kell tartanunk.
Ennek megfelelően jelenleg:
– az INTREN szervezeti struktúráját fejlesztem, hogy jobban kezeljük a növekedést, az ügyféligényeket és elvárásokat
– megőrzöm hazai vezető pozíciónkat az online hirdetések, analitika, online márkaépítés és a SEO területén
– Innovációs projektjeinket támogatom, hogy továbbra is a digitális marketing úttörői között lehessünk
– Kiszolgálom és támogatom az üzletágvezetőinket
– Előadok kis- és nagy közönségek előtt, hogy minél többen hallják tőlünk, mi lehet a következő lépésük a digitális eszközök dzsungelében.

Figyelem a LinkedIn profilom, leggyorsabban itt lehet elérni.

Győri Alex

Alex az INTREN alapító tagja, az első üzletágunk vezetője, amiből az INTREN mára komplex szolgáltatásokat nyújtó digitális ügynökséggé fejlődött.
Alex a Google Partner Akadémia minősített trénere, előadásain eddig 1000-nél több résztvevő mélyült el az AdWords rejtelmeiben.

Ad operations csapatom kezeli az összes olyan hirdetési rendszert, amelyen licit alapú, konverzióra vagy elérésre optimalizált kampányokat tudunk futtatni, beleértve a Google, Facebook, Bing rendszereit, és számos RTB hirdetési rendszert.
Itt azonban nem áll meg a kompetenciánk, a hirdetésekhez tartozó kiértékelések, analitika, fejlett reporting, landing page optimalizálás és a tanácsadói szolgáltatásaink mind szükségesek ahhoz, hogy ez a tevékenységünk a teljes digitális marketing ökoszisztéma legerősebb sarokköve lehessen.

Tóth Nóra

Nóri a turisztikai iparág után a Google dublini központjában dolgozott az Analytics szakértők globális vezetőjeként. Kézenfekvő volt, hogy Magyarországra visszatérve, az INTREN analitikai üzletágát építse. Közreműködésével az INTREN itthon úttörő szerepet vállalt Google Analytics Service és Sales partnerként, a Google prémium termékeire vonatkozó minősítést pedig sorban követte az Optimize, a Data Studio és a Google Tag Manager minősítésünk. Nóri a hazai hivatalos Analytics tréningek gyakori előadója.

A CRO (Conversion Rate Optimization) csapat a legtöbbet hozza ki azokból a látogatókból, akiket valamilyen úton már el tudtunk juttatni egy ügyfelünk weboldalára. A Google Analytics fiókjuk finomhangolásával, jelenlegi méréseik továbbfejlesztésével vagy épp komplex mérési stratégiák kidolgozásával a csapat tagjai szorosan együttműködik az ügyfelekkel, támogatva az üzleti növekedést. Az általunk tartott tréningekkel fókuszálunk arra, hogy megosszuk a tudást és a legfrissebb újdonságokat az ügyfeleinkkel, mert hiszünk benne, hogy informálva őket még jobb eredményeket tudunk elérni közösen. A csapatnak széleskörű tapasztalata van a Google Analytics 360 szoftvercsomag eszközein kívül olyan mérést és optimalizálást segítő rendszerekben, mint a Firebase, a Hotjar vagy az Optimizely.

Buza Balázs

Balázs a kreatív tartalom csapat vezetője. 2011 óta foglalkozik a közösségi média nyújtotta lehetőségekkel, különös hangsúlyt fektetve az innovatív és cross-platform kreatív megoldásokra. Pályafutása során színes ügyfélkörrel dolgozott már együtt a hazai turisztikai középvállalkozásoktól a globális FMCG vállalatokig.

Csapatom az INTREN kreatív központja, a nálunk készülő tartalomcsomagok valamint tartalomstratégiai megoldások szorosan összefűzik munkánkat a cég egyéb üzletágaival, kölcsönösen támogatva, kiegészítve azokat. Semmilyen tartalom nem öncélú, minden amit készítünk valós üzleti célokat támogat, és digitális fogyasztói insightokon alapul, ezáltal ugyanolyan hatékonyság alapon szolgálja ügyfeleink üzleti érdekeit, mint bármely más szolgáltatásunk.
A videós, képi és szöveges tartalmak tervezése és gyártása az INTREN 360°-os digitális ökoszisztéma tervezésének egyik legfontosabb eleme. Hiszem, hogy az adatok elemzéséből kinyert információkat a kreatív tartalom ruházza fel relevanciával a fogyasztó számára. Mi adatsorokon keresztül látjuk ügyfeleinket, a fogyasztók pedig az általunk készített tartalmakon át. Ez a fordítás a mi felelősségünk.

Takács Tamás

TT felel nemzetközi és nagyvállalati ügyfeleink digitális fejlesztési projektjeinek költség- és időtervezéséért, illetve kivitelezéséért. Tamás maga is fejlesztőként dolgozott, széles körű rendszer építő és architekturális tudása nem csak az ügyfeleinket támogatja, hanem az INTREN saját belső rendszereinek is ő a megálmodója.

Fejlesztő csapatunk fő feladata ügyfeleink webfejlesztési és SEO igényeinek kiszolgálása, illetve az INTREN belső innovációs projektjeinek támogatása. Ügyfeleinknek szánt fejlesztéseinkre a gyorsaság, agilitás és performance szemléletmód jellemző. Nem önmagában tekintünk egy-egy weboldalra, alkalmazásra, landing oldalra vagy bármilyen kódsorra, hanem figyelembe vesszük annak majdani életét, digitális ökoszisztémában betöltött szerepét és üzleti célját is. Ennek megfelelően ajánlunk költséghatékony template alapú megoldásokat, de akár egészen egyedi fejlesztésű weboldalakat is. A mérés, a keresőbarát kialakítás, a fizetett forgalomterelés vagy a tartalomgyártás pedig nem utólagos gondolat – áthatja a fejlesztési folyamatainkat a tervezéstől a kivitelezésig. Feljesztéseinket a publikálás után Magyarország legjobb Google AdWords, SEO és Facebook hirdetési szakemberei segítik terjeszteni, és sikerre vinni az online térben.

Demeter Barbara

Barbara több mint 15 éves múlttal rendelkezik a média szakmában. Széles tapasztalata van az online mellett ATL (print, OOH, indoor) és BTL kampányok tervezésében/kivitelezésében. Az INTREN előtt elsősorban média tulajdonosi oldalon volt felelős multinacionális cégek online és offline média stratégiájáért. Jelenleg az INTREN ügyfélkapcsolati igazgatójaként a digital consultant csapatot vezeti, amely kiemelten felelős a legmagasabb szintű digitális tanácsadási szolgáltatásainkért.

Az INTREN 2017-es átalakulásakor egy olyan ügyfélközpontú szemléletmód kialakításán kezdtem csapatommal dolgozni, amely lehetővé teszi, hogy még hatékonyabban képviseljük azt az integrált digitális marketing fókuszú berendezkedést, amelyet a cég közel 10 éve épít sikeresen. Ennek a személetmódnak a megtestesítője a digitális tanácsadókból álló csapat, amelynek minden tagja sok éves szakmai háttérrel dolgozik ügyfeleink sikerén. Az egyik legfontosabb feladatunknak tartom ügyfeleink kihívásainak és lehetőségeinek mély megértését, hogy stratégiai szintű tanácsadással, tervezéssel és kivitelezéssel teljes körű, end-to-end digitális megoldásokat szolgáltassunk.

Kecskés Viktória

Viki bölcsészből dezertált marketing területre közel tíz évvel ezelőtt. 7 évig tevékenykedett a digitális márkaépítés területén. Az elmúlt évek során számos márkán dolgozott az FMCG, a turizmus, pénzügy és a számítástechnika területéről is. Stratégiai tanácsadó szerepe mellett jelenleg az INTREN új üzletágait készíti elő.

Fő feladatom az üzletágak támogatása, és új üzleti, szakmai lehetőségek felkutatása. Az INTREN-ben eltöltött éveim alatt a legjobb szakemberek mellett tanulhattam bele a digitális marketing rejtelmeibe. Ezt a tudásomat igyekszem kamatoztatni immár nemcsak tartalom marketing, hanem stratégiai szinten is. Nagy kihívás, hogy ne csak a már régóta ápolt ügyfélkapcsolatokban tudjuk magabiztosan képviselni hozzáállásunkat, de a szakma és a leendő ügyfelek felé is bizonyítsunk. Ezért fontos számomra az INTREN szakmai hírnevének öregbítése, kiemelten felelek versenynevezéseinkért, esettanulmányainkért, tender anyagainkért is.

Marketing Gyémánt
X