Free Your True Colors

Free Your True Colors

A projektről

A STABILO egy globális írószergyártó vállalat, ami azzal a feladattal bízott meg két magyar ügynökséget, hogy a Free Your True Colors kampány részeként egy olyan monumentális aktivitást készítsen több mint 30 országra, ami megmozgatja a fiatalokat, és felhívja a figyelmet az önkifejezés fontosságára, álmaik megvalósítására.

A feladatunk az volt, hogy olyan több országon átívelő, integrált aktivitást hozzunk létre, amivel elérjük a célcsoportunkat, ösztönözzük őket a kampányban történő részvételre. Szintén fontos cél volt, hogy bemutassuk a különböző színek érdekességeit, a kreativitást, mindezt a fiatalok számára vonzó módon. Végül egyértelműnek tűnt az választás: a fiatalok szeretik a zenét – logikus, hogy csináljuk videóklipet!

Ezért versenyt hirdettünk, hogy a világ minden tájáról küldjék el a rajzaikat a fiatalok, hogy aztán elkészülhessen a legszínesebb videóklip a rajongók rajzaival.

A kampány eredményei a várakozásainkat is jócskán felülmúlták. A legfontosabb számok:

  • 16 országban futtatott YouTube pre-roll hirdetések
  • 41 országból érkezett feltöltők,
  • 810 feltöltött kép, 38 győztes kép, ami bekerült a Fan edition videó klippbe.
  • Kiemelkedő nézettségek: Music video: 1,371,809 megtekintés, Fan edition: 1,320,104.
  • 13 nyelvi változatban készült microsite
  • Több mint 155,000 user sessions a microsite-on
  • 75.000 új rajongó Facebook-on,
  • 2.700 új follower Instagram-on,
  • Több mint 120 legyártott kreatív platformonként (Facebook, Instagram, Blog)
  • 6 különböző videó (Teaser, Main, Acoustic, Behind the Scenes 1-2, Fan Edition)
  • 5,806,803 megnézett perc a kampány időszak alatt a videós tartalmainkra
  • 5 különböző platform (Facebook, YouTube, Instagram, Blog, Microsite)

Részletek


Galéria

  • stabilo esettanulmány