Gyere és okulj!

Gyere és okulj!

  • 0
  • 2017.09.27.

A projektről

A 2014-ben elindult Logiscool élményalapú programozás oktatást kínál 6-18 éves gyerekeknek. Annak érdekében, hogy elérjék a célcsoportjukat, a Logiscool a 2015-ös őszi beiratkozási időszak után idén is bennünket bízott meg kampányaik megtervezésében és levezénylésében.

A cél az volt, hogy minél többen jelentkezzenek a 3 fajta meghirdetett kurzusra, vagy legalább regisztráljanak a nyílt napok egyikére. A legnagyobb kihívás abban rejlett, hogy a 21 iskola (a tanfolyamok helyszínei) az ország legkülönbözőbb részein fekszik, így a rendkívül precíz földrajzi szegmentálás volt az egyik legfőbb feladatunk. Szintén nehezítő tényező volt, hogy a gyermekekre történő célzás helyett természetesen a szülőket kellett megszólítanunk.

A 2016 szeptemberében induló kampány tervezésénél két célt szem előtt tartva választottuk ki a megfelelő eszközöket: egyrészt minél több weboldalon történő beiratkozást szerettünk volna elérni, másrészt aki még nem biztos beiratkozási szándékában, azt a nyílt napra történő regisztráció felé kellett terelnünk. Így egyértelműnek tűnt a választásunk, miszerint Google Adwords kampányokat – search és display hirdetéseket – indítunk. A kampány futtatása során természetesen elengedhetetlen volt, hogy napi szinten monitorozzuk és optimalizáljuk a kampányokat, a Google Analytics adatokat, ráadásul annak fényében, hogy az alacsony volumen miatt közel 100 %-ban kellett elérnünk a célcsoportot. Ennek megfelelően akár naponta is változtattunk a hirdetések szövegén és a kereteken is.

A kampány rendkívül sikeres lett a részletes tervezésnek és a tavalyi tapasztalatokat magába sűrítő stratégiának köszönhetően. Számtalan beiratkozást és regisztrációt is elértünk a Logiscool számára. A cél teljesülését a 2015-ös közös kampány eredményeit vizsgálva érdemes áttekinteni. Közel 1000 db kurzus-jelentkezést sikerült kampányainkkal elérni, ráadásul egy jelentkezést a tavalyi költség mindössze 3%-áért tudtuk hozni. A fő cél, a jelentkezések mellett a nyílt nap regisztráció is mérésre került, melyből 400 db-ot sikerült elérnünk. A jelentkezéseket és a regisztrációkat együtt nézve túlteljesítettük a tavalyi év eredményeit: egy konverziót átlagosan a tavalyi költségek 20%-áért értünk el. A kampány 16 millió megjelenést produkált.

Részletek


Galéria

X