february, 2019

Event Details
Most is használsz attribúciót, csak nem feltétlenül realizálod. Nézzük meg, milyen attribúció működik az analitikai vagy a különböző hirdetési eszközeidben! - Mikor van az, hogy ez nem megfelelő számodra? (display, reach
more
Event Details
Most is használsz attribúciót, csak nem feltétlenül realizálod. Nézzük meg, milyen attribúció működik az analitikai vagy a különböző hirdetési eszközeidben!
– Mikor van az, hogy ez nem megfelelő számodra? (display, reach kampányok, stb., tehát tipikusan nem performance alapú kampányok)
– Mit is akarsz egyéni attribúciós modellek használatával? Intelligensebben szeretnéd elosztani a különböző touchpontokon lévő eszközök között a konverzió értékét. Hogyan tudod ezt megcsinálni? Azaz mit és hogyan tudsz megcsinálni ingyenes eszközökben (pl. Google Analytics) és mire képesek a fizetős megoldások (pl. Google Analytics 360).
– Amikor egyéni attribúciós modellt építesz, mire figyelj? Nézzük meg egy példát!
Előadó: Kántor Gergő
Time
(Thursday) 15:35 - 16:10