may, 2018

09may16:0516:20INTREN @ Media Hungary 2018

more

Event Details

Számokra támaszkodjunk itt is! – Tóth Nóra (Head of Analytics, INTREN)

16:05–16:20 Fizetősmédia terem

 

Mivel és mit érdemes mérni a tartalommarketing esetén? A márkaépítés és az elköteleződés számai. Meddig jó az ingyenes Google Analytics használata?

Tartalommarketing. Tudjuk, hogyan kell csinálnunk, csináljuk is, de vajon azt tudjuk-e, milyen eredménnyel csináljuk?

Mit csinálunk benne jól? Mit lehetne javítani? Mikor fordítsunk rá nagyobb budget-t? Mikor nyissunk más célközönség felé? Módosítsuk-e content stratégiánkat vagy jó az, ahogy most csináljuk? Milyen eszközökkel tudom visszamérni tartalommarketing erőfeszítéseimet és mit mérjek velük pontosan? Mikor milyen mutatókat figyeljek? Ingyenes eszközt használjak vagy indokolt egy fizetős szoftverben gondolkodnom? Ha már a többi marketingeszközömnél is alapozok a Google Analytics riportjaira hogyan tudom a content stratégiám kapcsán is kihasználni az Analytics adta lehetőségeket?

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre igyekszem majd választ adni az előadás során.

Time

(Wednesday) 16:05 - 16:20

Write a Comment

Marketing Gyémánt Google Marketing Platform - Sales Partner Google Marketing Platform - Certified
X