february, 2018

28feballdayINTREN @ Evolution 2018INTREN az Evolution 2018 sűrűjében

more

Event Details

Az immár hatodik éve megrendezésre kerülő, 1200- 1400 fős konferencia ezúttal is két nap, 5 -5 teremben kerül megrendezésre. Aahogy az eddigi évektől már megszokott volt, az INTREN csapata is ott lesz a programok sűrűjében.

A két nap folyamán a következő témákban adnak elő kollégáink:
2018.02.28.
10:45–11:05 – Fintech terem – Gandera Balázs (CEO, INTREN)
Mi az a blockchain, és hol kaphat szerepet a kereskedelemben és a marketingben?
Igazi forró téma a blockchain, pont ott tartunk ebben, mint olyan sokszor már az innovatív technológiák megjelenése után röviddel:
Nehéz eldönteni ki ért hozzá igazán. Nehéz eldönteni mire jó. Nehéz eldönteni, igaz-e, amit hallunk.
A konferencia itt következő mini blokkjának felvezetéseként röviden számba vesszük a nemzetközi hype és a hazai realitás kontrasztját, és a legfontosabb első lépéseket: hol érdemes elindulni annak, aki még nem lépett ezen a területen.

12:30–12:45 – Kereskedelem terem – Buza Balázs – (Head of Content, INTREN)
Milyen úton juthat -vagy bukhat- el egy automatizált videó a felhasználókhoz?
Az automatizált megoldásoknak hála százával, ezrével vagy akár tízezrével gyárthatunk egyedi videókat a potenciális vásárlóink igényeire és vásárlási preferenciáira szabva. Azonban adott a kérdés, hogy miután legyártottunk ennyi videót, hogyan fogjuk tudni ezt eljuttatni hozzájuk, hogyan tudjuk őket ezekkel a legkönnyebben vásárlásra ösztönözni, és hogy milyen korlátai, esetleg veszélyei vannak ennek a viszonylag új tartalomgyártási és -terjesztési megoldásnak. Érdemes, meg persze szabad-e, névre szóló videókat gyártani, vagy inkább a szélesebb célcsoportok használata, és a profilozás-e a megoldás?

17:30–17:40 – Performancia terem – Gandera Balázs (CEO, INTREN)
Hogyan változik itthon a Google és a Facebook ára?
Mind az árazási, mind az üzleti modell folyamatosan alakul, állandó alkalmazkodásra kényszerítve a hazai szereplőket is.
Továbbra is igaz, hogy Magyarország “olcsó”, ha a Google és Facebook hirdetésekről beszélünk? Mi a fő meghatározó erő és szándék a két nagy mammut oldaláról, merre tolják a kis piacokat, média tulajdonosokat, hirdetőket, ügynökségeket?
Mi a helyzet a környező országokkal, amelyek velünk összemérhetőek méretben?
Az esti panelbeszélgetés felvezetéseként tekintsük át, mit láthatunk kívülről, mit mondanak a számok, és mi lehet a jövőre vonatkozó “mérnöki sejtésünk”.

17:40–18:30 – Performancia terem – Gandera Balázs (CEO, INTREN)
Miként lehet a Google és a Facebook áraival versenyre kelni?
Kerekasztal beszélgetés. Résztvevők: Pajor Attila (GroupM, Magyarország), Lévai Richárd (RG Stúdió, Magyarország), Gandera Balázs (INTREN, Magyarország), Kovács Péter (Google, Magyarország), Jobbágy Tamás (Wavemaker, Magyarország), Deli Norbert (HD marketing, Magyarország)

 

2018.03.01.

11:25–11:40 – Programmatic terem – Szaniszló Péter (PPC&RTB specialist, INTREN)
Újabb találmány? A header bidding.
Az egyre gyorsabban fejlődő programmatic, és a mind hatékonyabban tanuló programok világa folyamatos alkalmazkodásra sarkallja az online médiapiac szereplőit. A hirdetők és a médiatulajdonosok közötti ellentétes érdek egy olyan megoldást kíván, ami win-win alapon működhet a hosszú távú fennmaradás és bevételnövelés érdekében mindkét fél számára.
Mit jelent a header bidding? Miért jött létre? Valóság vagy humbug? Esetleg csak egy új marketingfogás lenne? Mire használható és kinek megfelelő? Miként növelheti a médiatulajdonos a prémium felületek bevételét? Hogyan növelheti a versenyt, optimalizálva ezzel a bevételeit? Pro és kontrák a hirdető és a médiatulajdonos oldaláról is.

15:25–15:40 – Érzelem terem – Kecskés Viktória (Head Of Strategy, INTREN)
Mi van, már megint valami új dolog?
Az NLP jelentősége és jövője a digitális marketing világában.

 

 

Time

February 28 (Wednesday) - March 1 (Thursday)

Location

Park Inn By Radisson

Szekszárdi srt. 16-18

Marketing Gyémánt Google Marketing Platform - Sales Partner Google Marketing Platform - Certified
X